top of page

פוסט המלצות- ברצלונה!!!

בשבוע שעבר נחתתי בארץ מטיולון קצר לקוסטה בראווה שבספרד, שהייתה מדהימה ביופיה וגם הספקנו לטייל בברצלונה יומיים ובז'ירונה. ספרד מהממת, ואני די בטוחה שעוד אחזור לפחות עוד כמה פעמים אליה, אבל עד אז- אני כותבת לכן המלצות אישיות, שנועדות לאוהבות ומכורות מוצרי נייר (וגם קצת המלצות מסביב).

ברצלונה:

1. אתחיל בסוג של מובן מאליו- כיכר קטלוניה, רחוב La Rambla, ושוק La Boqueria.

הכול נמצא אחד ליד השני, הכיכר מוקפת בחנויות מותגים כמו h&m, Pull&Bear, Happy Socks, ZARA, Stradivarius ועוד. ממש ממליצה פשוט להסתובב ברחובות שמקיפים אותה, הבניינים שם כל כך יפים שאי אפשר שלא ללכת ולבהות בהם תוך כדי.

רחוב La Rambla הוא רחוב מהמם של מלא חנויות, ודוכנים קטנים במרכז. טיפ קטן- תשמרו טוב טוב על הדברים שלכם, כי אומרים שהגניבות שם חוגגות ברחוב הזה.

ברחוב יש סניף של DunkenCoffee שזה הבית קפה של דאנקן דונאט. הם מוכרים גם כוסות, אבובים, מגבות- הכול במיתוגים דונאטס הורס. כשהגעתם לסניף- תדעו שהגעתם לשוק שנקרא La Boqueria.

השוק בעיקר מלא בדוכני פירות חתוכים, שוקולדים, גומי, מרציפן, והמון בשר וגבינות. שווה סיבוב :)

2. אי אפשר לכתוב פוסט המלצות על ברצלונה מבלי לציין שיש שם שלושה סניפים של פריימארק! בכל סניף ישנם דברים לבית שיכולים להיות שונים מהסניפים האחרים, לכן חרשנו את שלושתם ומצאנו מלא דברים די שווים, גם בתחום עיצוב הבית (כמו כוסות שוות, לוח אותיות, לוחות רשת) וגם מוצרי נייר (המון דברים שווים של מיקי מאוס).

3. קניון L'illa Diagonal. אל תנסו להגהות את זה, פשוט קחו מונית לשם ותראו לנהג/ת את השם של המקום, יש להם צורה נורא מוזרה לבטא את זה, וכשניסינו לבקש הסבר איך להגיע אף אחד לא הבין מה זה..

זה מתחם קניות די גדול, שכולל בתוכו גם פריימארק, וגם עוד חנויות שוות:

Fnac- רשת צרפתית שהיא סוג של אופיס דיפו כזאת, עם סקשן מטורף של פלאנרים, מחברות, קלסרים, וואשי טייפ, קלמרים, דברים סופר מיוחדים, שימושיים ויפייפים!! במחירים הרבה יותר משתלמים מהארץ.

Tiger- כמו רשת סוהו אצלנו, של דברים שווים בכל מיני צבעים. יש להם מלא פיצ'יפקס חמודים ומחברות מגניבות.

Clairs- רשת של תכשיטים לילדות, אבל עם מבחר ענק של מחברות, תיקי רחצה, סטיקי נוטס שווים- מאוד מזכיר את הסגנון של מוצרי הנייר ב- Top Ten בארץ.

Pepa Paper- חנות למוצרי נייר ומשרד, יש להם הרבה ניירות עטיפה מיוחדים, סטנד של מדבקות מיוחדות ומחזיקים גם מוצרים של Ban.do. מעבר לזה, לא כל כך מצאנו על מה להתעכב.

Disney- וכל מילה נוספת מיותרת! בדרך לפריימארק חובה לעצור בחנות של דיסני, לפעמים יש להם מבצעים שווים, ויש שם מחלקת מוצרי נייר סופר מהממת מעבר לכל הבגדים, המאגים והמשחקים המושלמים.

4. קניון Diagonal Mar. את פריימארק כבר ציינתי?

בקניון הזה אין יותר מדי, אבל יש רשת שנקראת Muy Mucho שהיא מאוד מזכירה את גולף אנד קו, בעיקר מוצרים לעיצוב הבית. יש לה גם מוצרים לעיצוב אירועים, חד"פים מיוחדים, מוצרי נייר. לא הייתי ממליצה לנסוע במיוחד, אבל אם כבר שם- אז חובה כניסה.

5. קניון Splau.

המיקום השלישי של פריימארק, יש בו גם DunkenCoffee. לא מומלץ ללכת אליו בשבתות כי מפוצץ בילדים.. אבל מתחם קניות נחמד.

6. לא קשור למוצרי נייר או לסקראפ, אבל חייבת להמליץ על קונדיטוריה מהממת (מגישים גם ארוחות בוקר כמו אגז בנדיקט, שאין יותר מושלם מזה) של בחורה ישראלית מקסימה. המקום נקרא Ugot, ומעוצב מדהיםם בסגנון וינטאז'. זה נמצא במרחק של 3 תחנות במטרו מכיכר קטלוניה, וממש שווה את הנסיעה.

ז'ירונה:

1. לז'ירונה הגענו באוטובוס מיורט דה מאר (זאת עיירת החוף שהיינו בה בקוסטה בראווה), וממש כמה דקות הליכה מהתחנת אוטובוס נמצאת העיר העתיקה שלהם. ממש יפייפה פשוט להסתובב שם ברגל, יש שם קתדרלות מאוד מרשימות שמסתבר שצילמו שם את משחקי הכס (מרוב אפטר אפקט קצת קשה לזהות..).

בדרך לעיר העתיקה תמצאו חנות מתוקה וקטנה של מוצרי נייר וסקראפ- מדבקות, וואשי טייפ, גלויות, כרטיסי ברכה, מחברות, פלאנרים.. החנות נקראת Tintaxina (מאמינה שגוגל מפס ימצא את זה בקלות).

יש לה מבחר מטורף של דפי קארדסטוק, ניירות עטיפה, וחותמות- בקיצור, חנות סקראפבוק לכל דבר.

2. שוב סוטה מהנושא, וממליצה דווקא על קונדיטוריה מתוקה שנמצאת במקום פסטורלי (איך לא) ונקראת Martina Sweet Cakes. אי אפשר שלא להתאהב בעיצוב המקום, הכול בצבעי פינק ואקווה, אם יושבים בפנים זה מרגיש כאילו נמצאים בחלום. ממש ממליצה לעצור שם לקפה ומקרונים :)

3. בעיר העתיקה ישנן חנויות ממש קטנות, וכל אחד יותר חמודה מהשניה. מצאנו חנויות רנדומליות של מוצרי נייר, משחקים של פעם, עיצוב הבית.. פשוט להסתובב ולספוג את היופי הקטלוני :)

מקווה שנהניתן מהפוסט, מה שנקרא- לגזור ולשמור!

אם תרצו להתייעץ איתי לגבי ברצלונה, אשמח לענות ולעזור :)

אוהבת,

ספיר

פוסטים אחרונים
  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle
  • Pinterest - Grey Circle
  • Facebook Clean
  • Twitter Clean
  • Instagram Clean
  • White YouTube Icon
  • RSS Clean
bottom of page