top of page

2017. איך מסכמים אותך?

למען האמת, אפילו אין לי מושג מאיפה להתחיל.

כל השבוע האחרון חשבתי על זה שכבר אוטוטו מתחלפת לה שנה ושנה חדשה מגיעה, עם 365 הזדמנויות חדשות משלה. ניסיתי להבין עם עצמי מה היה לי בשנה שחלפה, ומה אני באמת מאחלת לעצמי ולעסק בשנה הקרובה?

אז מה היה לנו ב2017?

בשנה האחרונה העסק שלי עבר שינוי מאוד מאוד גדול בתוך עצמו- הכול התחיל מסקראפבוקינג.

התחלתי מקופסאות מעוצבות, קופסאות מתפוצצות, מחברות מעוצבות אישית, סימניות, כרטיסי ברכה ייחודיים.. לצד זה, העברתי גם סדנאות באותם תחומים, הכנתי כל מיני קבצים דיגיטליים לכל מנויות הבלוג ודף הפייסבוק ואפילו הכנתי כמה הדרכות DIY תואמות לקבצים.

למי שלא הכירה אותי בזמנו, מוזמנות לראות כאן דוגמא למוצרים המעוצבים אישית שהייתי מכינה :)

השתתפתי בסדנאות והמון, עברתי דרך מאוד מלמדת בהמון תחומים ובעיקר- נהניתי מכל רגע.

הצטרפתי למרחבי עבודה, למועדון נשות עסקים, אפילו הקמתי דוכן משלי ביריד אמיתי עם המוצרים שלי!

אחרי שנה בעסק הבנתי שאני רוצה להפנות את כל כולי ואת 99% מהעסק לעיצובים הגרפיים- האהבה האמיתית שלי. החלטתי להשאיר את הסקראפבוקינג כתחביב, ועדיין הסטודיו עומד על רגליו ומחכה שאושיט את ידי ברגע הפנוי הראשון שיהיה לי מהלימודים, ולפתח לגמרי את העיצובים שלי.

אז אכן פתחתי חנות חדשה משלי ב-ETSY שבה אני מוציאה באופן קבע ליינים חדשים של מדבקות ליומנים, ואוטוטו גם מתחדשת בליינים של מדבקות לאלבומים וליצירה! ממש בקרוב כבר אעלה את הסטים הראשונים לחנות!

תוך כדי הפתיחה המרגשת של החנות הוירטואלית, הרגשתי צורך גם להעביר את העסק מיתוג מחדש, מיתוג אשר יעביר וישדר את מהותו האמיתית של העסק, את העיצובים הגרפיים ואת היצירה עצמה, ולהוות השראה.

תהליך הrebranding לעסק לקח לי קרוב ל3 חודשים, שבהם התבשלתי הרבה עם ההחלטה, שיניתי, ניסיתי, התייעצתי, עיצבתי ומחקתי ושוב עיצבתי. ואכן- לקראת תחילתה של שנה חדשה, אני מגיעה מוכנה עם מיתוג טרי, החלטות בעסק, והמון שאיפות וחלומות!

אז... איך אתן הייתן מסכמות את שנת 2017??

אם אתן עוד לא עוקבות אחריי בדף הפייסבוק, מוזמנות ממש עכשיו להיכנס לכאן.

מזמינה אתכן גם לעקוב אחריי באינסטגרם להשראה, צילומים, ומוצרים חדשים :)


פוסטים אחרונים
  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle
  • Pinterest - Grey Circle
  • Facebook Clean
  • Twitter Clean
  • Instagram Clean
  • White YouTube Icon
  • RSS Clean
bottom of page